© Tirol Werbung
© Tirol Werbung
© © Tirol Werbung

Bike Trail Tirol: Guffertspitze

Trasa ta ma do zaoferowania dwa podjazdy oraz jeden zjazd. Spędzając tak aktywnie dzień na rowerze, warto zanurzyć zmęczone nogi w przejżystej wodzie rzeki Brandenberger Ache.

otwórz interaktywną mapę

1 465 m

Do pobrania

Opis trasy

Od Kaiserhaus trasa prowadzi prosto po asfaltowej drodze w górę do gospodarstwa, a stamtąd dalej przez las. Jadąc nią ok. 200 m powyżej rzeki Steinberger Ache w kierunku zachodnim dociera się do Steinberg skąd skręca się w prawo do głównej drogi i dalej pedałuje w kierunku Achenkirch, aż po prawej stronie pojawi się parking (Kögelboden). Stąd zaczyna się podjazd do schrooniska Gufferhütte. Na drodze rowerowej należy trzymać się numerów 464 i 465 z logo Bike Trail Tirol prąwadzącymi aż do schroniska. Z powrotem kawałek prowadzi 300 m po tej samej drodze i na rozwidleniu pojechać należy na lewo w kierunku „Kaiserhaus, Erzherzog Johan Klause”. Odtąd droga nr 465 wiedzie do rzeki Brandenberger Ache. Zaraz za mostem odbija się na prawo i jedzie dalej wzdłuz rzeki w kierunku Kaiserhaus. Po krótkim podjeździe w górę następuje chwila orzeźwiającego zjazdzu, zanim na lewo droga pokieruje w stronę Kaiserhaus.